رسانه های روز دنیا - رسانه امروز

Media Today یک پورتال برای رسانه های روز دنیا

رسانه های روز دنیا - رسانه امروز

Media Today یک پورتال برای رسانه های روز دنیا

پورتالی برای معرفی و نمایش رسانه هایی که تاثیرات زیادی در زندگی افراد اعم از ایرانی و خارجی دارند.

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت استثنایی چاپ تقویم رومیزی 1401 واژه گستر

 

یکی از جذاب ترین محصولاتی که میتوان برای جذب مشتری به آن اشاره کرد تقویم رومیزی و انواع آن هست یکی از مدل هایی که تقویم رومیزی دارد نو چوبی است که از چوب های طبیعی و مصنوعی برای پایه تقویم استفاده میشود در بخش زیر محتوایی که سایت افکار نیوز در این رابطه قرار داده است را نمایش می دهیم.

 

"قیمت استثنایی چاپ تقویم رومیزی 1401 واژه گستر"

تقویم به عنوان ابزار آگاهی دهنده برای اطلاع از تاریخ، روز، مناسبت ها و گاهاً یادداشت رخدادهای مهم روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. حال با هدیه دادن تقویم رومیزی 1401 و قرار دادن تبلیغات خود در صفحات آن می توانید علاوه بر پاسخ به تمام نیازهای مخاطبان، تبلیغات خود را در طول 365 روز در معرض دید افراد مختلف قرار دهید. این یعنی سرمایه گذاری دراز مدت در تبلیغات!

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1401 هزینه چندان بالایی برای شما نخواهد داشت. یا بهتر است بگوییم تقویم رومیزی تبلیغاتی از کم هزینه ترین نوع تبلیغات و در عین حال پر بازده ترین آن ها محسوب می شود. البته بازدهی بالا در تبلیغات تقویم رومیزی زمانی امکان پذیر است که تبلیغات شما پارامترهای لازم خلاقیت را رعایت کرده باشد.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی مدیریتی، تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم رومیزی فانتزی، تقویم رومیزی پایه دار، تقویم رومیزی هفتگی و تقویم رومیزی چوبی از انواع تقویم رومیزی محسوب می شود. صاحبان کسب و کار با انتخاب نوع تقویم رومیزی و سفارش انبوه آن می توانند تقویم دلخواه خود را به صورت اختصاصی چاپ کنند.

 

همینطور که متوجه شدید سایت www.afkarnews.com بهترین محصولات تقویم های رومیزی اختصاصی را محصولات کانون آگهی واژه گستر میداند و به مخاطبین پیشنهاد میکند

 

  • مازیار خلج