رسانه های روز دنیا - رسانه امروز

Media Today یک پورتال برای رسانه های روز دنیا

رسانه های روز دنیا - رسانه امروز

Media Today یک پورتال برای رسانه های روز دنیا

پورتالی برای معرفی و نمایش رسانه هایی که تاثیرات زیادی در زندگی افراد اعم از ایرانی و خارجی دارند.

  • ۰
  • ۰

 

خدمات تبلیغاتی اینستاگرام

حتما در اکانت اینستاگرام خود صفحات زیادی را دنبال می کنید؛ و هرروزه مطالب جالب این صفحات دهن شما را به خود مشغول می کند. شاید یکی از افرادی که او را دنبال می کنید، آدرس فروشگاه کفشی را معرفی کرده که تنوع و زیبایی محصولاتش دلتان را حسابی برده است و سر زدن به آن فروشگاه را در برنامه هایتان جای داده اید. شاید یک ویدئو جالب را مشاهده کرده اید که در آن یک آبمیوه گیری بسیار کاربردی، زیبا و خوش دست را به نمایش گذاشته است.

امروزه همه از اینستاگرام صحبت می کنند؛ و شما در هر صفحه ای تعداد زیادی از تبلیغات متنوع و چذاب را در زمینه های مختلف می بینید. گاه گاهی می شنوید که فلان صفحه در مدتی کوتاه، توانسته ماهیانه درآمدی با تعداد صفرهای قابل توجه داشته باشد. یا شنیده اید که افرادی در اینستاگرام از هیچ شروع کرده اند و پس از مدتی، در صنف خود از سابقه داران آن کسب و کار نیز پیشی گرفته اند.

اگر شما هم صاحب کسب و کاری باشید، شاید به ذهنتان رسیده که به شیوه ای هیجان انگیز محصول یا خدمت خود را معرفی کنید تا کسب و کارتان رونق بیشتری بگیرد؛ اما آشنایی چندانی با تبلیغات اینستاگرامی ندارید. یا جسته و گریخته راه هایی را امتحان کرده اید اما به دنبال روش های بهتر و بیشتری هستید. یا می خواهید بدانید کدام استراتژی و تبلیغ برای معرفی و تبلیغ محصول شما موثرتر است. یا شاید به تازگی صفحه ای در اینستاگرام برای کسب و  کار خود ایجاد کرده اید اما مخاطب چندانی ندارید و میخواهید دیده شوید. یا اگر پیش از این به شیوه سنتی کسب و کار خود را اداره می کردید، قطعا متوجه نیاز بازار به سمت دیجیتالی شدن کسب و کار خود شده اید و حالا به دنبال راهنمایی برای شروع هستید.

 

تبلیغات هایلایت های اینستاگرامی

 

 

در اینستاگرام از شیوه های بسیاری برای تبلیغ محصولات استفاده می شود و با بهتر شدن و پیشرفت متدهای این اپلیکیشن، تعدادشان رو به افزایش است. 

در این مقاله برای تبلیغات در اینستاگرام می توانید با روش هایی که امروزه بیشتر برای تبلیغات اینستاگرامی استفاده می شوند، آشنا شوید و بهترین روش را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

 

Cutt.ly  | Bit.ly | Href.li | Tinyurl

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی